Feia temps que tenia ganes de fer un Bookccook (el que seria un llibre de receptes de sempre). Ara en tinc un que vaig comprar a l"any 80 a Venècia, però em venia de gust renovar-lo i sobretot tenir un ben organitzat per categories.
Hacía tiempo que tenía ganas de hacer un Bookccook (lo que sería un libro de recetas de siempre). Ahora tengo uno que compré en el año 80 en Venecia, pero me apetecía renovarlo y sobre todo tener uno bien organizado por categorías.
A partir d"una llibreta que tenia per casa, d"aquelles de publicitat que et regalen, he fet el meu llibre de receptes. A la portada una silueta en negre i ressaltada amb Glossy Accents, una etiqueta i un cinta per tancar-lo.
A partir de una libreta que tenía por casa, de esas de publicidad que te regalan, he hecho mi libro de recetas. En la portada una silueta en negro y resaltada con Glossy Accents, una etiqueta y un cinta para cerrarlo.
A l"interior, he fet uns separadors amb les etiquetes i al darrera unes petites butxaques per guardar receptes o el que vulguem. Les pàgines estan impreses amb dibuixos que identifiquen els diferents apartats.
En el interior, he hecho unos separadores con las etiquetas y detrás unas pequeñas bolsillos para guardar recetas o lo que queramos. Las páginas están impresas con dibujos que identifican los diferentes apartados.
Quan la meva germana el va veure se"n va enamorar i ràpidament em va dur la llibreta que ella utilitza com a llibre de receptes per que li fes un makeover total.
Com que la llibreta ja estava escrita només vaig reforçar i decorar les tapes i vaig canviar la espiral per una nova. No podia fer separadors per que les receptes estaven barrejades i era impossible separar-les.
Cuando mi hermana lo vio se enamoró y rápidamente me trajo la libreta que ella utiliza como libro de recetas para que le hiciera una Makeover total.
Como la libreta ya estaba escrita sólo reforcé y decoré las tapas y cambié la espiral por una nueva. No podía hacer separadores por que las recetas estaban mezcladas y era imposible separarlas.
No està gens malament el canvi, oi?
No está nada mal el cambio, verdad?