Quan vaig saber que estava embarassada del meu petit Llorenç, vaig posar-me mans a l"obra i vaig començar a llegir llibres sobre el tema, com per exemple "Que es pot esperar quan estàs esperant" de Sharon Mazel, aquest llibre és molt recomanable per poder saber setmana resa setmana de l"evolució del teu fill i com el teu magnific cos canvia per poder-li donar vida!
Van anar passant els dies i mentre ens fèiem a idea que tindríem el nostre petit,mentres miravem el que necessitàvem per poder portar-lo el món, vam decidir que millor abrigar-lo quan neixes que un arrullo fet per nosaltres, amb molt d"amor i també una mica d"història. Així que avui us ensenyaré els conjunts que vam fer per ell. El conjunt groc, és poder el més especial, és el que es va portar a la sala de parts, el primer que ell el vam tapar, és d"un estampat de gossets groc, acabat amb unes puntetes precioses, eren de la meva àvia, la persona responsable d"ensenyar-me a cosir i teixir, és com un petit homenatja a ella, en un moment tan bunic.
És un conjunt d"arrullo i la tovalloleta amb cap, acompanyat d"una bosseta a joc, que em va anar super bé per poder posar el necessari per entrar a la sala de parts.
El conjunt marro va a joc amb l"habitació del petit, ( tinc pendent posar-vos un post de com la vam dissenyar) És un conjunt d"arrullo i tovalloleta amb cap.
Espero que us hagi agradat el post d"avui i us hagi donat idees d"una roba tan especial com és el moment.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Cuando supe que estaba embarazada de mi pequeño Llorenç, me puse manos a la obra y empecé a leer libros sobre el tema, como por ejemplo "Que se puede esperar cuando estás esperando" de Sharon Mazel, este libro es muy recomendable para poder saber semana reza semana de la evolución de tu hijo y como tu magnifico cuerpo cambia para poder darle vida!
Fueron pasando los días y mientras nos hacíamos idea de que tendríamos nuestro pequeño, mientras miraba lo que necesitábamos para poder llevarlo el mundo, decidimos que mejor abrigarse cuando naces que un arrullo hecho por nosotros, con mucho amor y también un poco de historia. Así que hoy os enseñaré los conjuntos que hicimos para él. El conjunto amarillo, es el más especial, es el que se llevó a la sala de partos, el primero que él lo tapamos, es de un estampado de perritos amarillo, acabado con unas puntillas especiales, eran de mi abuela, la persona responsable de enseñarme a coser y tejer, es como un pequeño homenajea a ella, en un momento tan bonito.
Es un conjunto de arrullo y la toallita con cabeza, acompañado de una bolsita a juego, que me fue super bien para poder poner lo necesario para entrar en la sala de partos.
El conjunto marrón va a juego con la habitación del pequeño, (tengo pendiente poner un post de como la diseñamos) Es un conjunto de arrullo y toallita con cabeza.
Espero que os haya gustado el post de hoy y os haya dado ideas de una ropa tan especial como es el momento.