No se si us passa el mateix que a mi, que fer coses per nadons m"agrada molt, et permeten deixar volar la imaginació. Et pots lluir amb el colors contundents i tens mooolta llibertat per triar els dibuixos. I aquest és el cas. Em van demanar un conjunt per un nen que ha de néixer i em van donar carta blanca. L"únic requisit és que no semblés de nena, i crec que això ho he aconseguit.
No se si os pasa igual que a mí, que hacer cosas para bebés me gusta mucho, te permiten dejar volar la imaginación. Te puedes lucir con colores contundentes y tienes muuucha libertad para elegir los dibujos. Y este es el caso. Me pidieron un conjunto para un niño que va a nacer y me dieron carta blanca. El único requisito es que no pareciera de niña, y creo que esto lo he conseguido.
El conjunt són 4 bosses: pel biberó, xumet, bolquers i roba de recanvi. I com sempre dic, quan creixi es poden utilitzar per deixar la roba de recanvi a la guarderia i per dur l"esmorzar.
El conjunto lo forman 4 bolsas: para el biberón, chupete, pañales y ropa de recambio. Y como siempre digo, cuando crezca se pueden utilizar para dejar la ropa de recambio a la guardería y para llevar el desayuno.
He triat dos temes mariners per decorar-les, peixos i vaixells tots dos guarnits amb cors.
He elegido dos temas marineros para decorarlas, peces y barcos, ambos decorados con corazones.
Tot i que a la foto no s"aprecia, la bossa del biberó està embuatada de la mateixa forma que les que us vaig ensenyar a l"anterior entrada reutilitzant un paraigües.
Aunque en la foto no se aprecia, la bolsa del biberón está acolchada de la misma forma que las que os enseñé en la entrada anterior reutilizando un paraguas.
Fuente: este post proviene de Blog de Tebeo, donde puedes consultar el contenido original.
¿Vulnera este post tus derechos? Pincha aquí.
Modificado: