Al arribar a casa ja no ho tenia tan clar de si habia escollit bé, però per allò de que no fos dit, vaig tallar-les i començar a cosir les tires per fer la manta i ................... la cosa no m"acabava d"agradar.........i menys per a la persona a qui anava destinada ............ al final vaig demanar una opinió de fora i vaig acabar de veure clar que m"habia equivocat. Bè per alguna altre cosa serviran vaig pensar.
Feia dies que estaba pensant fer-li una funda nova a la meva taula de planxar; ja que la que tenia estaba bastant velleta, aixi habiat vaig veure-li una utilitat a tots aquests quadres que ja tenia cosits:
UNA FUNDA PER LA MEVA FUSTA DE PLANXAR.
Vaig agafar unes quantes tires i les vaig adaptar a la mida de la taula. A fi de que hem fes el mateix efecte que la guata i vaig posar dos trossos de manta polar que m"habia sobrat dels coixins manta que vaig fer aquest Nadal passat; i així vaig estalviar de posar-hi una altre roba a modo de folre.
A veure si veint la fusta de planxar així de bònica m"entren ganes de planxar més sovint .........cosa que ho dubto ja que odio planxar..
Cuántas veces hemos visto unas telas que nos gustan, pero para lo que las queremos utilizar no encajan ........ mas o menos esto es lo que hemos pasó a mí. Tenia que hacer un cojín manta que me habian encargado y además dándome carta blanca para los colores y vi esta colección de telas que a primera vista me gustaron ........... y la verdad es que sin pensar mucho las compré.
Al llegar a casa ya no lo tenía tan claro de si había elegido bien, pero por aquello de que no fuera dicho, las corté y empecé a coser las tiras para hacer la manta y .......... ......... la cosa no me convencía ......... y menos para la persona a quien iba destinada ............ al final pedí una opinión de fuera y acabé de ver claro que me habia equivocado. Bien por alguna otra cosa servirán pensé.
Hacía días que estaba pensando hacerle una funda nueva en mi tabla de planchar, puesto que la que tenía estaba bastante viejita, así que pronto le vi una utilidad a todos estos cuadros que ya tenía cosidos:
UNA FUNDA PARA MI TABLA DE PLANCHAR.
Cogí unas cuantas tíras y las adapté a la medida de la tabla. Con el fin de que hiciera el mismo efecto que la guata y puse dos trozos de manta polar que me habia sobrado de los cojines manta que hice estas pasadas Navidades, y así me ahorre de poner otra tela a modo de forro.
A ver si viendo lo bonita que ha quedado la tabla de planchar me entran ganas de planchar más a menudo, cosa que dudo ya que odio planchar .
Aqui tenim la funda ben colocada i a punt per estrenar-la , ara només hem falta fer-ne una altre per la fusta que tinc al meu cuarto de costura, però això ja serà un altre dia
---------------------------------------------------------
Ya tenemos la funda bien colocadita i lista para ser estrenada. Ahora solo me falta hacer otra para la tabla de planchar que tengo en mi cuarto de costura, Pero eso será otro dia.