La carpeta la vaig fer partint duna cartolina blanca de 50 x 70 i la vaig adaptar a las mides del poema.
Com que volien una decoració amb tons suaus , vaig fer servir uns papers de la colecció COLLAGE MEMORIES, pels seus tons suaus hi anaven que ni pintats.
A la solapa de tancar hi vaig fer un parell de nuvis i un ram de flors simulant el ram que portaria la núvia.
Com que volia que hem quedes fina i elegant vaig fer servir la mateixa cinta tant per el vestit de la núvia , per el ram i la cinta amb que es tanca la carpeta.
El vestit de la núvia està fet amb cartolina blanca, embossada i per sobre una faldilla de tul. Com adornament unes perles al voltant del coll, igual que les que imiten els botons de la camisa del nuvi.
A la part del dintre vaig decorar les solapes i la tapa de la carpeta i com a tota decoració hi vaig posar el nom dels nuvis.
A la solapa inferior hi vaig posar un tròquel de felictats i un segell dun cotxe de nuvis.
Aquí es veu amb més detall el vestit de la núvia.
Tant qui me`l va encarregar com a la mare del nuvi els hi va encantar, espero que als nuvis també els hi agradés.