Segur que molts de vosaltres coneixeu aquesta roba d"Ikea. El primer cop que la vaig veure a la botiga em va agradar molt i no vaig poder resistir-me a comprar-la. Un cop a casa, es va quedar al calaix dels retalls, a la espera d"algun projecte adient. I quan em van demanar unes bosses per l"esmorzar i la roba de recanvi d"un nen, vaig tenir clar que havia arribat el seu moment!.
Seguro que muchos de vosotros conocéis esta tela de Ikea. La primera vez que la vi en la tienda me gustó mucho y no pude resistirme a comprarla. Una vez en casa, se quedó en el cajón de los recortes, a la espera de algún proyecto adecuado. Y cuando me pidieron unas bolsas para el desayuno y la ropa de repuesto de un niño, tuve claro que había llegado su momento !.
Tot i que la combinació blanc/negre de la roba ja m"agrada, tenia clar, des del primer moment que la pintaria. I, quan un cop retallades les peces de les bosses, em vaig posar a pintar-les, el meu fill em va dir:
"Ja fas com els nens petits, recorta, pega y colorea".
I tenia tota la raó, aquesta roba és igual que els quaderns per a nens, la pots pintar, retallar i així donar-li un aspecte totalment diferent a cada projecte. A més, com que la repetició del motiu és molt gran, pots fer diferents projectes sense repetir els dibuixos.
Aunque la combinación blanco / negro de la tela me gusta, tenía claro, desde el primer momento que la pintaría. Y, cuando una vez recortadas las piezas de las bolsas, me puse a pintarlas, mi hijo, me dijo:
"Haces como los niños pequeños, recorta, pega y colorea".
Y tenía toda la razón, esta ropa es igual que los cuadernos para niños, la puedes pintar, recortar y así darle un aspecto totalmente diferente en cada proyecto. Además, como la repetición del motivo es muy grande, puedes hacer diferentes proyectos sin repetir los dibujos.
Bolsa grande para la ropa de recambio (40 x 50 cm)
Per fer-la una mica més soferta, vaig combinar-la amb roba negra a la part inferior de les bosses. I així també és més fàcil personalitzar-les amb el nom.
Para hacerla un poco más sufrida, la combiné con tela negra en la parte inferior de las bolsas. Y así también es más fácil personalizarlas con el nombre.
Bolsa pequeña (22 x 30 cm)
Encara m"ha quedat un bon tros de roba, però ja tinc com la utilitzaré. D"aquí uns dies podreu veure els nous projectes.
Aun me ha quedado un buen trozo de ropa, pero ya tengo como la utilizaré. Dentro de unos días podréis ver los nuevos proyectos.